[O1] Jak sprawdzić ładowanie i jakie powinno być.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariombm
    Classic
    • 2011
    • 27

    [O1] Jak sprawdzić ładowanie i jakie powinno być.

    Philu, no to może coś się zmieniło, bo wcześniej cobreti albo peter pisał, że są problemy z 2 i 3 turą.
  • seba12a
    Ambiente
    • 2010
    • 142

    #2
    [O1] Jak sprawdzić ładowanie i jakie powinno być.

    Witam. Jak sprawdzić, co do czego dotknąć miernikiem, żeby sprawdzić ładowanie.

    I jakie powinny być wartości w 1.9 tdi 90km.

    Najlepiej fotki, żeby były
    Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

    Komentarz

    • Tomek_dx
      Rider
      • 2008
      • 398

      #3
      Można dotknąć klem akumulatora. Ładowanie zależy od wielu czynników, obciążenia temperatury itp. Regulator napięcia utrzymuje wartość ładowania w zakresie 13,8 - 14,5V. Przy wyłączonych odbiornikach, światłach ładowanie powinno utrzymywac się na poziomie 14,4 przy obciążeniu altka może spaść na te 14- 13,8 V
      Tomek

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3773
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        voltomierzem na zaciskach akumulatora + i -. Na uruchomionym silniku napięcie ładowania powinno wynosić ok. 14 V i niewiele powinno spadać po załączeniu urządzeń elektrycznych.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • seba12a
          Ambiente
          • 2010
          • 142

          #6
          Gdzie mam wpiac te końcówki i na co ustawić w tym multimetrze ?

          Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

          Komentarz

          • Luki80a
            Rider
            • 2010
            • 341
            • Octavia III combi (5E5)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
            • CJZA 1.2 TSI 105 KM

            #7
            Czarny przewód do COMa. Dolne gniazdo.
            Czerwony do środkowego gniazda. Górne to wysoko prądowe.
            Następnie podłączyć należy czerwonym do plusa aku, a czarnym do minusa.
            Zakres może zostać taki jaki jest (tj. 200 V---) lub można śmiało zejść jeden zakres w dół.
            Czyli na 20 V---
            Była O1 AGR

            Jest O1FL ALH

            Komentarz

            • seba12a
              Ambiente
              • 2010
              • 142

              #8
              Kurde u mnie bez obciazenia jest 14.63
              z obciążeniem tj światła mijania i nawiew 14.53
              Z podgrzewanymi siedzeniami i radiem nie sprawdzałem

              te 0.10 bardzo szkodzi ?
              Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10957
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #9
                masz ładowanie ok
                0,1V nic nie szkodzi
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • bubuDE
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 763
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #10
                  Gdybys robil dlugie jazdy po wiele godzin, do tego latem w upalne dni, to akumulator mogby sie zagrzac. Na zime akurat. Wyzsze nie powinno byc.
                  PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                  Komentarz

                  Pracuję...